23 Ağustos 2019 Cuma

YAYLASOFT HAZIR YEMEK ÜRETİM TAKİP PROGRAMI - EN İYİ YEMEKHANE PROGRAMLARI


YAYLASOFT YEMEKHANE ÜRETİM TAKİP PROGRAMI 



Hazır yemek reçete içeriği programa entegre edilmiştir. Dilerseniz anında yükleyebilirsiniz.

Hammadde ve yemekleri bir kereye mahsus tanımladıktan sonra, kişi sayısına göre menü planlamasına geçebilirsiniz.

Menüyü planladıktan sonra, ihtiyaç malzeme raporunu hemen programdan çıktı alabilirsiniz.

Tedarikçilerden (gıda toptancısı, kasap, manav vb.) ihtiyaç olan malzemeleri programa girebilir, dolayısıyla bu programla tedarikçilerin cari hesabını da takip edebilirsiniz.

YAYLASOFT YEMEK ÜRETİM TAKİP YAZILIMI İLE

Yemek üretimini program üzerinde otomatik yaptırabilir, üretim yapılan yemeklerde kullanılan ürünlerin stoklardan anında düşmesini sağlayabilirsiniz.

Müşterilerinize yemek bedelini program üzerinden faturalandırabilir, dilerseniz haftasonu vaya ay sonu gibi toplu tafura yazdırma yapabilirsiniz.


 Yemek Üretim Programı, Catering Programı, Hazır Yemek Üretim, Tabldot Programı, Yemekhane  Programı, 






 Yemek Üretim Takip Programı, Catering Takip Programı, Hazır Yemek Üretim Takip, Tabldot Takip Programı, Yemekhane Takip Programı, 

 Yemek Üretim Programı, Catering Programı, Hazır Yemek Üretim, Tabldot Programı, Yemekhane  Programı









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder